De nieuwe single ‘S.O.S’ van Djumbo blijkt een groot succes te zijn. Het nummer dat via een USB-armbandje op de markt verscheen blijkt populair te zijn. “Binnen 48 uur waren we door de voorraad van een kleine 1000 units heen”, aldus woordvoerder Frank Broers.

"De single is uitgekomen in de vorm van een armbandje, wat meteen een USB-Stick is. Op zichzelf is dat al apart. Unieke is echter dat naast de single ‘ S.O.S.’  en de clip van dit nummer ook dataruimte beschikbaar is om de belangrijkste gegevens van het kind dat het armbandje draagt, toe te voegen.

We gaan het zomerseizoen in dus worden pretparken, strand en leuke drukke plaatsen bezocht. Hoe goed je ook op je kind let, soms verlies je hem/haar uit ’t oog. Met dit armbandje worden ouder en kind weer snel herenigd omdat de gegevens nu super simpel te bekijken zijn."

De volgende singles van Djumbo zullen ook in een opvallende vorm verschijnen. Hierover binnenkort meer.